Undgå at at skyde med spredehagl og spilde penge på markedsføring.
Se video om hvordan købsbeslutninger kan optimeres med De 4 Emotionelle Kundetyper.

Her forklarer grundlægger af Institut for Kundetyper Jannie Ilum Gade om De 4 Emotionelle Kundetyper

En emotionel kundetype ekspert kan hjælpe med tilpasse målretning af jeres markedførings- og medieproduktion så det passer til det emotionelle kundetype kompas for at øge købsmotivation og skabe tilfredse loyale kunder.

Emotionel-kundetype-kompas-Siri-drachmann-raadgivning

Vil I have afklaret hvilke kundetype I skal sælge til?

Siri-Drachmamnn-direktor-Drachmann-Medier

Siri Drachmann, kundetype ekspert

Certificerede kundetype eksperten Siri Drachmann kan blandt andet:

  • Assistere markedsføringsansvarlige i at vælge den optimale kundetype.
  • Sammensætte en markedsføringsstrategi, der er målrettet den valgte kundetype.
  • Udvælge netop de markedsføringstiltag, der vil tiltrække og gøre kunder loyale.
  • Udvælge de rette ord, billeder, grafiske virkemidler, markedsføringskanaler mm. for at ramme den ønskede kundetype.
  • Analysere, hvad der er henholdsvist rødt, gult, blåt og grønt.
  • Give konkrete anvisninger til, hvad der med fordel kan optimeres på en hjemmeside, en podcast, et Facebook opslag, et produkt, et foto, et visitkort, en brochure vil kunne påvirke bedst målrettet en kundetype.
  • Kombinere viden og redskaber til at arbejde med kundetypesegmentering.